2010. augusztus 28., szombat

Párkapcsolat Teszt


Kitöltöttem a héten egy "párkapcsolat tesztet".
Még azt sem állítom: egy kérdése sem tetszett.
Most naponta kapok egy e-mailt a nickemre,
Persze ez az e-mail cím álnévre van jegyezve.
Komótosan dolgozgat az a java program,
Naponta küld egy e-mailt, olvasom, oszt jól van.

Az átverhetőségi faktor nálam igen magas,
Gondolom, majd ezt próbálja használni a pasas,
Aki ezt a webes programocskát fejlesztette,
Hogy a faktor-javításért pénzt zsebelhessen be.

:-):-):D:-):-):D:-):-):D:-):-):D:-):-):D:-):-):D

Úgy tűnik, hogy mégiscsak az eszemen vagyok:
Nem igazán hatnak meg a webes tanfolyamok.
Ha akkora biztonsággal jelölhetnék számot
Lottóra, mint ahogy jósoltam, hogy vámot
Kellene fizetnem majd továbbképzésemért,
Gondom nem lehetne többé az anyagiakért.


16 megjegyzés:

  1. Úgy tűnik "öreg, tapasztalt róka" vagy már. (Bocsánat a kifejezésért, ("öreg róka") csak a történetedről asszociáltam.) :-)

    Hogy egy kis rímmel feleljek:

    Ki fabijoe-t átverni készül,
    Készüljön fel jól a leckébül,
    Mert fabijoe átlát a szitán,
    Nem lehet őt átejteni simán.

    Üdv. :-)

    VálaszTörlés
  2. Még az a jó, ha csak így fertőzök (azaz a rímek).

    VálaszTörlés
  3. Pedig a manipulálhatóságom 50%.
    Ez a rész - az elemzés szerint - azt mutatja, mennyire vagyok befolyásolható mások számára. Az eredményemből kiderül, saját magam irányítom-e az életem, vagy mások csupán bábként mozgatnak-e. Bár azaz nem vagyok a grafikon legalján, de ez a szám sajnos még eléggé lent van, és ez azt jelenti, hogy alig-alig veszem észre, ha valaki megpróbál manipulálni. Ez egy elég rossz helyzet, mert jelenleg alig élem a saját életemet. Emiatt pedig még az is lehet, hogy saját értékességem marad rejtve mások előtt. Most, hogy már tudom hogyan állok, sokkal könnyebb lesz változtatni. Ő bízik bennem, mert tudja, hogy képes vagyok rá.
    Tudja, hogy ez az egész manipulálhatósági téma kissé misztikusan hangzik. Valójában ezek annyira trükkösek, hogy észre sem veszem, hogy ilyen történik Velem.
    De vajon miért van ez és kik azok, akik irányítanak? Egyáltalán miért kerülhetek ilyen helyzetbe?? A pontos válaszokhoz már nagyon közel vagyok...
    De előtte még tudatosítanom kell, hogy az emberek jellemét 39% pontossággal ismerem csak meg. Ennek nem én vagyok az oka, hanem, hogy nagyon keveset tudok a területről. Ha elkezdem magam fejleszteni, a grafikonom emelkedni fog, és azt tapasztalom, hogy meg fogom érteni a barátnőmet (csak a feleségem meg ne tudja! Szavamat ne felejtsem: a teszt egyik első kérdése volt, vajon nős vagyok-e).

    Semmi más teendőm nincs, csak kitölteni a megrendelő lapot, és postai utalványon befizetni a tananyag árát, ami nem nagy összeg, pár ezer forint havonta. Ezért audio-vizuális és írott anyagokhoz, valamint számítógépes személyiség fejlesztő program eléréséhez jutok, melyeket speciálisan az én teszteredményemre készítettek, és, ráadásul a fejlődésemhez igazítanak. Már az első havi részlet befizetése garantálja, hogy harmonikusabb lesz a párkapcsolatom, és jobban megértem a barátnőmet (lásd feljebb). Ennek módszere az arcon megfigyelhető fizikai tulajdonságok elemzése, aminek alapján 80%-os biztonsággal leszek képes megállapítani, mások hogyan reagálnak különböző dolgokra. A második hónapban megtanulom felismerni a hazugságokat: ki, miért, mikor akar hazudni nekem. (javul az átverhetőségi faktorom?) A harmadik hónapban pedig hozzáférést kapok egy speciális kiképző szoftverhez - ami, gondolom, legalább olyan szofisztikált, mint az a webes szoftver, amelyik a tesztet készítette.
    E fentieket azért tudom minden további gond nélkül leírni, hoszen senki semmilyen titoktartásra vonatkozó szerződést nem iratott velem alá. (Gondosan végigolvastam minden oldalt).

    Ja, mellesleg megemlítem: azt sem állítom, hogy Venczli Tamás (álnevű levelező patnerem) sima kókler lenne. Lehet, hogy hisz abban, amit csinál, még az is lehetséges, hogy pszichológiai képzettsége és számítógépes programozói ismeretei is vannak, és ezek magas fokúak (bár ebben az esetben ilyen bizonytalan üzleti fogásoknál jobban kereshetne a titkosszolgálatnál). De, hogy jól bevált pesszimizmusomnál maradjak :D : a dologban csak annyi a bökkenő, hogy garantált tanfolyama, lehet, mindenki más számára garantált sikerrel jár, rajtam nem fog segíteni, ezért számomra nem éri meg a három havi képzés az a kifejezetten számomra kalkulált, kedvezményes, önköltségi árat sem, amibe a teljes kurzus megrendelése kerülne.
    A megrendelő weboldallal kapcsolatban még van egy apró gondom: A megrendelés esetén számomra céges bélyegzővel ellátott képzési tanusítványt állítanak ki, ami garantálja az első havi részlet visszafizetését is, ha nem lennék vele elégedett (az első havi összeget - köztünk legyen szólva hárman simán elsörözzük egy olcsó sörözőben is másfél óra alatt, és még csak mólésak sem leszünk tőle), a gondom csak az, hogy a megrendelő oldalon nem látom a cég nevét, székhelyének címét, valamint az adószámát és a főtevékenységének kódját. Ezek hiányában a gazdasági szervezet beazonosíthatatlan...

    VálaszTörlés
  4. Hogy Te milyen baromságokat találsz a neten.

    VálaszTörlés
  5. Áááááááááááá, már késő van. Csak ez jutott az eszembe :D
    Igazából annak örülnék, ha majd sok olyan hangulatú vers születne, ami után leírhatnánk, hogy: tréFa-bijoe :-)

    VálaszTörlés
  6. Még mindig veszélytelenebb, mint a garantált hatású gyógyszerek, és egyéb mérgek, amelyek kéretlen reklámjaival folytonosan bombázzák bizonyos e-mail accountjaimat.

    VálaszTörlés
  7. A "cég" vagy utánam keresett, és olvasta ezt a verset, és a bejegyzéseket, vagy magához tért, ugyanis azóta újabb két emilt kaptam tőle. Az elsőben azt bizonygatta, hogy semmi veszítenivalóm nincs a "próbareggelivel", mert az első hónap után 100%-os visszatérítési garanciát biztosít, és megküldte cégazonosításhoz szükséges információkat is az emilben (ebből gondolom, hogy esetleg olvashatta az előbbi kommentáromat). Miután nem reagáltam, újabb levelet kaptam (emil), amiben most már fizetési kötelezettség nélkül ajánlgatja az első hónapot, teljesen saját (mármint a cég - vagy az üzletkötő?) finanszírozásában.
    Sajnos továbbra sem érdekel.

    VálaszTörlés
  8. Joe! Hogy te milyen teszteket töltögetsz!!:)))) Aztán csodálkozol ha szeméttel van tele a postaládád!:))) Gondolom azóta leszoktál már róla!:))

    VálaszTörlés
  9. Elnézést, de ki nem sz.ja le, hogy a 15-ik gmail accountomra kéretlen emilek érkeznek? Ha nagyon idegesítő lesz, elfelejtem, vagy törlöm, és csinálok egy másik aliassal egy másikat.

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.