2010. augusztus 8., vasárnap

Hej, Detty!

Hej Detty, hej Detty, 
Próbálj meg nevetni! 
Hogyha mást nem lehet, 
Kacagd ki életed! 

Nevesd ki gúnyosan: 
"Lásd, bennem öröm van! 
Elvennéd kedvemet?
Nem adom én neked! 

Kell nekem magamnak, 
Átadom lányomnak. 
Lesz nekem életem, 
Vár rám a szerelem!"

Hej Detty, hej Detty, 
Próbálj meg repülni! 
Ezúttal szárnyalva, 
S dalolj, mint pacsirta! 

Felülről többet látsz, 
Könnyebben rátalálsz 
Jobban lát tégedet 
Majdan szerelmesed! 

Hej Detty, hej Detty, 
Ideje kiszállni! 
Szólj csak, hol álljunk meg, 
Húzom a vészféket! 

Nyitjuk az ajtókat, 
Menjen csak a vonat 
Tovább a pokolba üresen, 
Te nem utazol oda, kedvesem!

26 megjegyzés:

  1. "Próbálj meg nevetni! " -
    "Boldogok, akik nevetni tudnak önmagukon, mert nem lesz vége szórakozásuknak."
    Gyökössy Endre

    "Elvennéd kedvemet?" -
    Na ez az, amit sosem tennék, ezért ezt kell szem előtt tartanom:
    "Nincs értelme állandóan a múltba tekingetni, és régmúlt napok emlékein tűnődni. De ha mégis ilyesmire adná a fejét... ne mondja ki a végeredményt, hogy ne terheljen a saját szomorúságával másokat."
    Wass Albert

    "Többségünk csendesen, minden felhajtás nélkül éli végig életét e földön. Aligha fogadnak bennünket vörös szőnyeggel, nem emelnek tiszteletünkre pompás emlékműveket. Ez azonban nem csökkenti fontosságunkat. Százszámra várják ugyanis az emberek, hogy egy magunkfajta odalépjen hozzájuk: emberek, akik hálásak lesznek a mi együttérzésünkért, bátorításunkért... Valakinek boldogabb lesz az élete, mert nem sajnáltuk az időt, hogy megosszuk vele, amit adni tudunk. Többnyire alábecsüljük egy mosoly, egy simogatás, egy kedves szó, egy figyelő tekintet, egy őszinte bók, vagy csekélyke törődés erejét, pedig mind képes rá, hogy új irányt szabjon az életnek. Nem is gondolnánk, mily végtelen sok lehetőség adódik nap mint nap, hogy szeretetünket kimutassuk."
    Leo Buscaglia

    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. "Elvennéd kedvemet?"

    Nem az enyémet! A Tiédet! Sajnos, hiányzott az idéző jel :( lemaradt a copy/paste során! De mennyit számít! Már odatettem.

    VálaszTörlés
  3. Most már csak Dettynek kéne megfogadnia a szavaidat...

    VálaszTörlés
  4. Igen, így már más az értelme :)
    Majd kiöltöm a nyelvem az életre, hátha kikacag (talán nem sértődik meg) s a vidámsága átragad rám is :)

    VálaszTörlés
  5. "Amin lehetetlen változtatni, azon nevessünk."

    /Jókai Anna/

    VálaszTörlés
  6. Te már megint megtaláltad a megfelelő idézetet! :D

    VálaszTörlés
  7. Emlékeztem rá. Amelyik nagyon megfog, arra szó szerint is emlékszem.

    VálaszTörlés
  8. Jól versbe foglaltad a lányokat. Már csak komolyan kellene venniük a szavaidat.

    Ja, és Dettynek is jár:

    VálaszTörlés
  9. Amin meg érdemes változtatni, azon változtassunk (és közben nevessünk).

    (ez csak én írtam :D )

    VálaszTörlés
  10. Én komolyan venném...nem rajtam múlik.
    Lásd, mai igémet.

    VálaszTörlés
  11. Most már Ikonnak is dobnod kéne egy verset.....

    VálaszTörlés
  12. Na az érdekes lenne, mert gyakran úgy érzem, hogy Joeval az ellenkező oldaláról nézzük a világot. Bár, a hozzátok írt versekben ugyan azt mondja, amit én is szoktam, csak én nem mindig irodalmi kifejezésekkel mondom ezt nektek :-)))))

    VálaszTörlés
  13. Hát nem. Te megmondod a frankót.

    VálaszTörlés
  14. Én egyre gyakrabban látom az éremnek azt az oldalát csak, amire árnyék borul, közben persze tudom, hogy a rossz oldalát nézem.
    Pedig alighanem egészen másként is lehetne, csak én sosem találtam igazán a falakon az ajtót. És a zárakhoz a kulcsot sem, vagy, ha a kulcs megvolt, akkor azt nem sikerült kiderítenem, melyik zárba való.
    Még a kedvenc nótám is azzal kezdődik: "Hej temető, temető!" (Ez némileg túlzás, mert ezt nem ismerem)
    De viccen kívül, pontosan tudom, hogy másként kellene sok mindent csinálni, sokszor még azt is, hogy mit, csak abban hiszek egyre kevéssé, hogy nekem bejön (többnyire eddigi tapasztalatok alapján). Persze mindenki másnak igen, bármi, úgyhogy igen jó általános hablatyokat tudok mondani, mert volt egy idő, amikor sokat olvastam.
    Ismeritek a két egér meséjét a tejfölben: pontosan tudom, minden esetben vaj lesz a tejfölből, ha sokáig köpülik, csak nem hiszem el, hogy nekem is sikerülne megköpülni a tejfölt, hiszen ezt is csak olvastam.
    Ha nem így lenne, nyilván nem ez előtt a képernyő előtt tölteném minden egyes estémet 8 és éjfél között. (Ámbár ez még mindig jobb műsor, mint ami bármelyi channelen jön: a kis TV-met most 2 hónapja, hogy nem kapcsoltam be)
    Apropo: még félig van az üveg. Szerintem éjfélig kiürül.
    Még három mondatot írok ide talán, aztán kitörlöm ezt a bejegyzést, valószínűleg. Elárulom, annak, aki nem tudja, hogyan lehet megtudni, mi volt egy törölt bejegyzésben: a beállításoknál van egy opció, ami minden hozzászólásodra (akár saját oldaladokn, akár másén tetted) a társalgás menetét elküldi e-mail címre. Azt is, amit fél perccel később meggondolt, és törölt a tulajdonos.

    VálaszTörlés
  15. Bocs, Detty, az előző hosszas dumáért. Nem felejtettem el: ez az oldal Rólad szól! Ezt add össze! Nem Te csinálod, de annak ellenére, hogy Ikon félrevitt, ez az oldal egyedül és kizárólag a Tiéd.

    VálaszTörlés
  16. Bettyé bizony!!! :-)))))

    De már megszoktuk, hogy egy gondolaton elindulunk, aztán továbbfűzzük, és a végén sok más témát is érintünk. De bárhová is jutunk, az oldal tetején mindig ott lesz Detty verse :-)

    VálaszTörlés
  17. Nem is értem, mért írod bocs...
    Nekem ez nagyon jólesik, mert olyan, mintha közelebb kerülnénk egymáshoz, mert megengeded, hogy kicsit beléd pillanthassak...
    Ééés, mivel az "én oldalam", kérlek, ne is töröld!
    Mint ahogy szinte mindig az első megérzés a jó, az jön be, úgy ennek a gondlatsornak is itt kell maradnia :)
    És ezt is köszönöm Neked :)

    VálaszTörlés
  18. Igen Ikon, és már írtam is, hogy pont ezt szeretem, ezt is, a kialakult beszélgetéseket, gondolatmeneteket, idézeteket, felsejlett emlékeket stb...

    VálaszTörlés
  19. Lehet, hogy sokan becsmérlik a kapcsolattartás ilyetén formáját, de higgyétek el, hogy egy este sem elvesztegetett idő, amit itt töltünk egymással, egyáltalán nem megvetendő maga a tett sem, és saját magunk sem....

    VálaszTörlés
  20. Ajtó, kulcs, zár...
    Ebből áll az egész életünk, hogy ezeket összepárosítsuk. Aztán ha sikerül, már csak rendet kell az ajtó mögött tartani, vigyázni arra, amit megkaphattunk, amihez hozzájuthattunk. Ha meg nem sikerül, tovább keresünk. És itt jön az, hogy mindezt emelt fejjel kell tenni, hogy észrevegyük azt is, ami körülvesz bennünket. A vonatúton is ne csak a fülkét nézzük, hanem az ablakon is kifelé :)

    VálaszTörlés
  21. ”Az emberek panaszkodnak hogy nem látnak annyit az életből mint amennyit szeretnének... Pedig egyszerű a gyógymód.. ha sétálunk nem a földet kell bámulni hanem körbe kell nézni, hogy Isten milyen csodálatos dolgokat teremtett. Ugyan van egy kis rizikó hogy megbotlasz, lehet hogy el is esel... De legalább láttad az élet legcsodálatosabb dolgát.”

    VálaszTörlés
  22. Már az az volt, hogy megismerhettem olyan embert, embereket, akik - vagy az emlékük - elkísérnek "végig" és erőt adnak...

    VálaszTörlés
  23. Detty, én pontosan tudom, hogy egy felnőtt embernek sok mindenre van (lenne) szüksége, de nem szabad elfelejtened Neked sem (meg nekem sem), hogy már láttad (láttam) és nap-mint-nap látjuk az élet legcsodálatosabb dolgát: saját gyermekünket (gyemekeinket).

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.