2010. augusztus 16., hétfő

Én nem rugdosok ajtókat


Én más anyagból vagyok összerakva:
én nem rugdosok
ajtókat, és ha zárva tartják azt előttem,
hát elballagok;
akkor is, ha nem túl messze,
mert nincs is hova
mennem, hogyha nem mehettem, ahova
vágytam, oda.

Lehet, hogy ez gyávaság, s nem
férfias vonás,
de leszarom: nem érdekelt soha,
hogy' csinálja más.
Kamasz koromra kialakult
bennem egy képzelet,
és ehhez képest próbáltam élni
sokáig az életet.

Erre mondta mindig is
minden rokonom,
hogy iszonyúan szemellenzős vagyok, de
ezt is leszarom,
(mert, ha nem tartom semennyire magam
az eszményeimhez,
hát baszhatom ezt az elbaltázott
egész életet.)
mert, ha nem tartanám semennyire
eszményeimet,
akkor szarnám le nagyon ezt az
egész életet.


30 megjegyzés:

  1. Csak magát a képet kellett volna idetenni, de az nem megy. Egyáltalán lehet olyat csinálni, hogy commentbe jpg-képet illeszteni?

    VálaszTörlés
  2. Lehet, kérdezd meg lufit, hogyan, mert én most nem tudom. csak most jöttem vissza a sógorral a fa szállításból (nem félreérteni! : tüzelőt hozott télire, azt raktuk be a pinecébe)
    Szódám nincs, csak borom, úgyhogy csak lazán, csapvízzel iszom fröccs helyett, mert detty már leszúrt (igaza van), hogy sok lesz minden este (pedig nem is), csak meleg lett ettől a sok fától.

    VálaszTörlés
  3. Egészségedre!
    Megyek is, benézek a hűtőbe. Asszem van ott egy bontott Becherovka....

    VálaszTörlés
  4. Köszi, lementettem a kedvencekbe. Átrágom és megpróbálom majd.
    Most megyek...:-))

    VálaszTörlés
  5. Azért én azt mondom, néha jólesik egyet belerúgni.

    VálaszTörlés
  6. Mit mondasz???
    Pont Te szoktad azt mondani, hogy ha zárva van, akkor ott kell hagyni a p..ba.

    VálaszTörlés
  7. Mert belerúgás és belerúgás között különbség van.
    Nem hangosan kell lábbal kopogtatva rinyálni, hanem azt mondtam, hogy bele kell végre rúgni, otthagyni a p.ba és keresni egy olyat, ami kinyílhat.

    VálaszTörlés
  8. Ráadásul nem vagyok benne biztos, hogy abba kell belerúgni, akit szeretsz. Ámbár az emberek többsége éppen azokat tudja legjobban megbántani, és ebbeli képességeit többnyire kamatoztatja is.

    VálaszTörlés
  9. Nem kell itt köntörfalazni....mosmá magyarázhatod...

    VálaszTörlés
  10. De túl nagy. Mindjárt megpróbálom levenni.

    VálaszTörlés
  11. Megtaláltam, de egy másik módszerrel. Most már remélem, nem nagy.

    VálaszTörlés
  12. Ügyi vagy:-))
    De az ott milyen folt a kutyi előtt???

    VálaszTörlés
  13. Az olyasmi, mint a klíma a zsámbéki ház falán :-)))))
    (olyan rossz vagy! :p )

    VálaszTörlés
  14. Nincs mit. én köszönöm, hogy olvastad.

    VálaszTörlés
  15. Nem tudsz olvasni. nem Zsámbék, hanem Zsámbok.
    Kb.80 km a különbség.

    VálaszTörlés
  16. Ugyan már! A különbség csak egyetlen betű...

    VálaszTörlés
  17. Meg 80 km.
    Tudod, nem mindegy, hogy kecsesen ringó fecske, vagy recsegve fingó kecske....

    VálaszTörlés
  18. Valamikor olvastam...most meg eszembe jutott.

    VálaszTörlés
  19. Ez olyan, mint az ingó firma, meg a (z) ... Irma.

    VálaszTörlés
  20. Jó ég! Milyen malac könyveket olvasol Te? :-)))))

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.