2010. augusztus 22., vasárnap

Vasárnapi ebéd


Ma csirkepaprikást csináltam ebédre,
meg karalábé levest.
A levesbe a tésztát külön vízben főztem:
tudom, te így szereted ezt.

A paprikás alatt a tüzet éppen időben zártam el,
ezúttal nem égett oda,
ízletes is lett, szerintem,
bár nem egy nagy konyha-csoda.

A köretet is jó ideig pároltam;
a kurkumától egészen sárga lett a rizs,
de nem ázott el, és száraz sem lett nagyon.
A pörkölt mellé megteszi ez is.

Tudom, nokedli dukál a paprikáshoz,
de ma rizzsel, pörköltnek fogyasztjuk el,
savanyúságnak, mellé, van még a céklából,
bár ehhez a fogáshoz inkább saláta kell.

Láttam a hűtőben: hoztál sört néhány dobozzal.
Jól esik majd ebéd után,
és, ha végeztünk majd mind a koszttal,
jöhetne végre egy nyugodt délután.

5 megjegyzés:

  1. Egy könnyű kirándulás vagy este egy koncert. Az jó egy ilyen ebéd után.

    VálaszTörlés
  2. Közben egy jó beszélgetés egy kávéház teraszán vagy egy hűs plázában :-)

    VálaszTörlés
  3. Ezzel a címmel van egy kellemes dal is

    VálaszTörlés
  4. Majd elviszem a kutyát sétálni - már, ha hajlandó lesz hosszabb útra, mert ma már volt kint. Most éppen 36 évvel ezelőtti Frank Zappát hallgatok - és pakolok föl.
    Belehallgattam a Vasárnapi ebéd jó hangulatába.
    Úgy döntöttem, maradok Frank Zappánál. Egyébként pedig Ti is Kép Ernőre meredtek, ahelyett, hogy kirándulnátok.
    Hát nem lett semmi a kutyasétáltatásból sem. Elvitték előlem.

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.