2010. október 3., vasárnap

Nem hallja senki

Nem hallja senki,
ha némán sikoltok,
mert tollam nem ad ki
semmi hangos hangot.

Nem vagyok én őrült,
tudom, hogy nem lehet,
mégis látok belül
szárító kötelet.

Nem vagyok én beteg,
nincsen elmebajom,
csak reményeimet
kell végleg elhagynom.

Hogyha nem vagy fontos,
nem lesz fontos semmi.
Ha nem kell szerelmed,
felejts el szeretni!

Fontos a fegyelem.
Élni úgy is lehet,
ha nem látod többé
a csillagos eget.

Csakis egy a lényeg:
el nem feledheted:
míg szíved dobog, tedd
kötelességedet!


16 megjegyzés:

  1. tetszik..különösen ez:

    "Csakis egy a lényeg:
    el nem feledheted:
    míg szíved dobog, tedd
    kötelességedet!"

    VálaszTörlés
  2. Szép a versed! De ezzel vitatkoznék:

    "Élni úgy is lehet,
    ha nem látod többé
    a csillagos eget."

    VálaszTörlés
  3. Hihetetlen módon szavakba tudod önteni azokat az érzéseket, amitől többen is szenvednek, de nem látják ilyen tisztán, nem tudják kifejezni. Így, hogy leírva itt áll, érthetővé válik, mi megy végbe legbelül, mi okozza a fájdalmat. S ha már tudják, mi az, akkor már orvosolni is lehet.
    A legnagyobb gond a másoktól való függés. Nagyon vágyunk arra, hogy az ismerjen el, az lásson bennünket értékesnek, akitől mi várjuk el. S legtöbbször pont attól a személytől várjuk hiába. Azt pedig nem vesszük észre, vagy nem adunk annyit a véleményére, aki valóban meglátja a jót bennünk, és értékeli is azt.

    VálaszTörlés
  4. Készül ám a vers, csak nehezen::- amit igértem...

    VálaszTörlés
  5. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy a szembejövő tűzfalból mit tudsz majd kihozni :-D

    VálaszTörlés
  6. Szerintem nemcsak mi ketten vagyunk így ezzel :)))))

    VálaszTörlés
  7. Én csak @fabijoe kritikájától tartok, Vidám lesz az bizti...

    VálaszTörlés
  8. Végre visszaadhatja azt, amit eddig ő kapott :)

    VálaszTörlés
  9. Na akkor megvárom azt a szembejövő tűzfalart, és csak aztán teszem ide az "enyimét". Mert az már kész :) Igaz, ami igaz, nem egy műremek, inkább csak amolyan összetákolt izé, amit önállóan azért nem lenne képem mutogatni :) (Vagy lehet, hogy ez sem rosszabb a többnél?)

    VálaszTörlés
  10. Nem lenézni az amatőröket:-)))))))))

    VálaszTörlés
  11. Én a zenékhez sem értek de majd én azt hozom:))))

    VálaszTörlés
  12. Itt a dilettanizmus nem probléma sztem:-))))

    VálaszTörlés
  13. Reméltem is,:))) A verseket olvasom mert szeretem,a zenét hallgatom mert szeretem.Mi itt a különbség?:) Érteni nem kell nekem egyikhez sem:))) Elég az ha boldoggá tesz nem?:))

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.