2010. október 6., szerda

Valami új dalt

(Ez már megint a "Valami nagy, nagy tüzet kéne rakni"-ra rímel(ne)  )

Valami új dalt kellene írni,
ami feldobja a lelkemet.
Belefoglalni mindenkit,
aki csak szeretett engemet.

Nem állna túl sok versszakból,
a lista nem hosszú nagyon,
de lenne kiket felsorolnom,
ha jobban átgondolom.

És, ha a másik oldalt nézem:
az sem üres halmaz csupán;
hisz, aki szívemnek volt kedves,
nem mind vágott engem kupán.

Viszonzásra nem mindig találtam,
tudom, ennek rendje ez.
Hogyha kellett, végül odébb álltam,
megőrizve, mit meg lehetett.

Valami új dalba kéne fogni,
mi beragyogja lelkemet,
Felkelni, magamat összeszedni,
legyen, ha kérik, szívemet.


13 megjegyzés:

  1. "Valami új dalba kéne fogni,
    mi beragyogja lelkemet,
    Felkelni, magamat összeszedni,
    legyen, ha kérik, szívemet."
    Lássuk, "teccik " a gondolat...

    VálaszTörlés
  2. Még van 3 az előző "ciklusból is", csak nem akartam egyszerre ömleszteni őket, mert ezek a legsötétebb írások, amiket valaha írtam, azt hiszem. Majd "adagolom" őket, mert nagy dózisban ártalmasak lehetnek.

    VálaszTörlés
  3. "Má" lenyugtattam magam 4 kávéval, jöhetnek:-)))

    VálaszTörlés
  4. "Az egyetlen fontos dolog az életben a szeretetnek azon nyomai, melyeket magunk mögött hagyunk, amikor járunk."
    (Albert Schweitzer)

    VálaszTörlés
  5. "Valami új dalt kellene írni,
    ami feldobja a lelkemet."
    Tedd azt!:)
    Gyorsan adagold nekünk ezeket a sötét írásokat azután jöhetnek a csillagfényesek!:)

    VálaszTörlés

  6. Hidd el, ez ő - Szörényi Levente
    Asculta mai multe audio country
    Én hozok dalokat, csak ahhoz értek.., talán..

    VálaszTörlés
  7. Naaaaaa, talán nem reménytelen a helyzet:-))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép ez a szám, még nem hallottam..

    VálaszTörlés
  9. Na végre valami pozitívum... csak így tovább! :-))))

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.