2010. október 11., hétfő

On-line sztriptíz


Időnként olyan érzésem van:
On-line sztriptízt folytatok.
Olvasóim voyeurködve nézik,
Hiszen az izgalmas dolog,

Ahogyan lemezteleníti magát egy ember
Nagy nyilvánosság előtt,
Föltárja lelke szennyesét
Figyelő tekintetek között.

Mint minden vetkőző táncnak,
Ennek is koreográfiája van.
Ott, mondjuk, egy rúd körül mímeli a mozgást,
És ebből él a boldogtalan.

Vers íráskor az ember lelke pőre.
Kapaszkodóként itt is kéznél van a rúd;
Ha nagyon messzire rugaszkodsz el tőle,
Pőreséged nem kecses lesz, csak rút.

12 megjegyzés:

  1. Onnantól fogva hogy belépünk e virtuális világba,mindannyian vetkőzünk(nevezhetjük így is) Ki egy versben tárja ki a lelkét,ki egy beszélgetésben,van ki a képeivel és megint más a blogjaival és még sorolhatnám.De ez egyáltalán nem baj addig még a nyilvánosság nem fordítja ellenünk.Köszönöm a verset,elgondolkodtató!:)

    VálaszTörlés
  2. Értem, megértem...
    Volt egyszer egy kedves munkatársnőm akinek nagy volt a személyes térigénye. Amikor beszélgettünk én közelebb léptem, ő hátrább lépet...bejártuk a termet, mint egy tánc ;)

    VálaszTörlés
  3. Online nem árt azért megfontolva vetkőzni, mint ahogyan a való életben is meggondolja az ember, hogy milyen körben mennyire tárulkozik ki. A versírás viszont teljesen más dimenzió, az arra van "kitalálva".

    VálaszTörlés
  4. Gyakorlatilag a Neten mondhatnám magam magas kékszemű kisportoltnak, kereol börrel, ehhez képest kövér és kopasz vok:-))))))) Annyit ad ki az ember magából amennyit akar. Én öszinte embernek érzem magam, és nem bujok el. Engem az is zavar egy ilyen társasági oldalon, hogy valaki pl sportszerüen szerzi a contactjait. Minek? 5 - 600 embert lehet szerezni 10 perc alatt. Mikor "ráébredtem" a netre, egy oldalra felregiztem, és másik nap már vagy 100 barátkérőt kaptam. Visszaigazoltam:-))))))))) Lett kb 200 ismerősöm, és vagy 20 volt olyan, akivel tényleg már találkoztam valamilyen fórumon.A vers, az más. Ha Te írsz ide, meghatározhatd, hogy ki nézheti, olvashatja. Aztán, írunk kritikát, és tényleg megismerünk. Taliztam én olyannal, akivel "offoltam" majdnem egy évig, aztán mikor élőben találkoztunk, csak néztük egymást, és jóformán nem volt mit mondanunk egymásnak, - csak örültünk.

    VálaszTörlés
  5. Igen, itt többnyire csak lelkileg vetkőznek le az emberek. Amúgy nagyon sokan elbújnak egy álarc mögé. Szerencsére nekem jó tapasztalataim vannak, akikkel eddig találkoztam élőben is olyanok, mint amilyennek mutatták magukat a neten. Különben is, mire jó, ha más bőrébe bújunk? Előbb-utóbb kiderül.

    VálaszTörlés
  6. Mindannyian ugyan azt mondjuk csak másképp fogalmazunk.Valóban óvatosan kell "vetkőzni" lelkileg is hiszen nem tudhatod kivan a másik oldalon!
    tgt5 viszont pontosan fogalmaz a versírás valóban más:)

    VálaszTörlés
  7. Ez a weboldalam, itt a multin 2007. áprilisa óta van meg, amikor egy korábbi oldalt, ahol már 2 éve voltam tag, megszüntettek. Idén tavaszig alig-alig szóltam hozzá dolgokhoz, és alig-alig szólt hozzám valaki, mert a zenék, amiket fölraktam, eléggé "réteg" ízlés(eket) tükrözhetnek, gondolom, de nem különösebben foglalkoztatott. Sőt - gondolom, egyértelmű - az első verseim sem igazán "vevőcsalogatók" voltak, de az a társaság, aki olvassa őket, és akiket néha - bocs, ha nem eléggé gyakran - látogatok, tulajdonképpen ismeretlenül is jó baráttá vált, sok mindent köszönhetek nektek. Azoknak is, akik csak egyszer-egyszer néztek be, és azoknak is, akik csal nemrég óta lettek visszajáró ("hazajáró?" ) lelkek. lehet, hogy ha találkoznék némelyikőtökkel, "csak néznénk egymást, és jóformán nem lenne mit mondanunk egymásnak", de akkor is sokat számítotok nekem.

    VálaszTörlés
  8. Ma egy hasonló videót ajánlott itt egy kedves ismerősöm,.mint amit most én ide teszek neked!
    Azt hiszem én így megölelnélek:) Ha szólt ha nem szólt nekem is ez a bejegyzés.:)

    VálaszTörlés
  9. Szólt, hogyne szólt volna! Az ölelést pedig köszönöm. Két hete a Moszkva téren is "kapható volt". Talán, ha legközelebb arra járok...

    VálaszTörlés
  10. Ki ne hagyd! Már egy spontán mosoly is jó érzés,hát még ha ölelést is kapsz!!
    Az jön át, mintha kicsit jobb lenne a kedved:) Rajta engedj szabad utat a szavaknak, ragadj pennát és jöhet a vers,az se baj ha a tűzfalakról írsz:))!

    VálaszTörlés
  11. Kedves Zsuzsa, tudom, hogy érted. Ez ambivalens dolog.

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.