2010. október 1., péntek

Salto mortale


Néhanap azt álmodom,
Trapézon élem az életem.
A másik trapézon nincs fogóm,
És védőhálóm sincs nekem.

A nézőtér lenn feszülten vár:
Figyel a néző sereg.
A trapéz alattam lengve száll,
A lábam egyre remeg.

Tudom, az ugrást már soká
Nem halogathatom,
Egy-két lengés, gyorsítás,
Majd magamat elrúgom.

Pördülök kettőt-hármat én
A levegőben fent,
Remélem, elkapom a trapézt:
Jó ritmusban leng.

Fent repülni jó dolog
 - A lélek is szárnyra kap -,
Ha az elugrás ritmusa pontos,
És precíz a mozdulat.

Véteni egyszer lehet csupán,
Többször sohasem:
Ha földet fogok egy szaltó után,
A szerződést megszegem.

9 megjegyzés:

  1. "Véteni egyszer lehet csupán,
    Többször sohasem:
    Ha földet fogok egy szaltó után,
    A szerződést megszegem."

    földet érés előtt,kell fölébredni...:))

    VálaszTörlés
  2. Fogalmam sincs. Meglökték és szabadon leng...

    VálaszTörlés
  3. Vau, micsoda gondolatok ...szárnyalj csak nagyon jó!szerintem

    VálaszTörlés
  4. Írjak még? Nem vagyok benne biztos, hogy kéne.

    VálaszTörlés
  5. Ez nem kérdés! Persze , hogy igen...

    VálaszTörlés
  6. Most viccelsz!?? Nem megszokott tőled(sajnos). Akkor mi a bánatot olvasnánk ha te nem írsz?? Kell és kell! Már bocsánat.

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.