2010. október 1., péntek

Létem mögött a Semmi áll

Létem mögött a Semmi áll.
Csak az ad tartást nekem,
hogy döntéseimért csupán
magamnak kell felelnem.
Ha Istenről szólna versem,
én arra gondolok,
mi belülről vezérel engem,
mitől létem lobog:
Sok ezer ősöm bennem él,
ki nékem adta át
küzdelmes élete örömét
és léte bánatát.
Ha Istenről szólnak mondataim,
e rímes verssorok,
ez az, mi belőlük Rád tekint,
mitől szívem dobog.
Úgy hiszem, felnőtt emberként
csak az ad erőt nekem,
ha a Léttel úgy is elbírok én,
hogy nem fogja senki kezem.

7 megjegyzés:

  1. Azért felnöttként is jó, ha fogják az ember kezét, egy társ, egy barát, stb, akire mindig lehet számítani, és nem csak akkor, ha baj van. Talán akkor is, ha elgyengül az ember, és szomorú napjai vannak.
    Istenről, csak véleményem van, de ezt inkább vele közölném. Sajnos nekem nem jelenik meg, hogy elmondjam neki, mennyi dolgot rosszul csinált, és tesz a mai napig.Értem a verset, és ez nálam jó jel..

    VálaszTörlés
  2. :)
    Jó kenne, ha így is érezném, ahogyan írtam.

    VálaszTörlés
  3. "Sok ezer ősöm bennem él,
    ki nékem adta át
    küzdelmes élete örömét
    és léte bánatát."

    ez nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  4. Örülök neki. Nekem is tetszik.

    VálaszTörlés
  5. Tetszik. különösen az utolsó versszak. :o)
    Köszi.

    VálaszTörlés
  6. Nekem egyben tetszik az egész! Köszönöm:)

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.