2011. május 20., péntek

Azt gondoltam


Azt gondoltam, végük lesz a bronírt tökfejeknek.
Úgy hittem, hogy a szabadság nem illúzió.
Azt gondoltam, eljött ideje az értelemnek:
csak az történik most már, mi jó.

Tudtam, hogy lesz pár zavaros évünk:
jönnek majd a szerencselovagok.
Elherdálnak mindent, miért éltünk,
de végük lesz, még mielőtt meghalok.

Álmomban sem képzelhettem volna:
álmaimban ekkorát tévedek,
hogy még három évtized múltán is
hatalomban ülnek a seggfejek.

Bevetnek majd minden bevált fogást,
ami minket ide juttatott:
állam élén játsz'nak papás-mamást;
házirendet szabnak meg, legott.

Egy dolgot nem értek csak ez ügyben:
miért tűri ezt a birka nép?
Hogy nem megy a pumpa föl a fejben,
miért nem ragad vasvillát sok kéz?

Belehányni mindet a Dunába!
Köpni utánuk egy jó nagyot.
Lubickoljanak lenn, a deltába';
elúsznának mind, "oszt jó napot!".

1 megjegyzés:

  1. Te, csak ne gondolkodj!! Vannak ott fenn akik majd jól eldöntik, hogy neked mi a jó, még ha beleszakadsz is.:-)))))))

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.