2011. május 15., vasárnap

Minotaurusz



Harminc éve születtem,
vagy kétszáz, talán?
Asszonyt még nem szerettem.
Nem vágyódnak rám.

Retteg tőlem minden nő,
ki közelembe ér.
Félelem süt a szemekből,
megvadít, s a vér

ízét alig várom már
a nyelvemen,
elborítja elmémet
a fertelem.

Tudom jól, hogy nem szabad,
mégis megteszem:
minden héten egy újabb
szüzet megeszem.

Falaim közül soha
ki nem mehetek,
elindulni sincs hova:
eltévedek.

Egy reményem van nekem,
hogy eljő talán,
és elveszi életem
egy délután

egy hős, aki majd védeni
jön tőlem őt,
akit aznap megenni
hoznak, a nőt.


6 megjegyzés:

  1. Érdekes témákat találsz. Hogy jut eszedbe pont erről írni??

    VálaszTörlés
  2. Nem én vagyok az első :-D
    De (félig) komolyra fordítva a szót: A hősöket mindenki ismeri, aki legyőzi a sárkányt (vagy a bikafejű szörnyet) és megmenti tőluk a hercig nőt (vagy királylyányt). De senki nem szól a szörnyről: az csak úgy ott van, hogy legyen kitől megmentegetni?

    VálaszTörlés
  3. Végül is írhattál volna a királylányról is!:)

    VálaszTörlés
  4. Még nem voltam lány (nő, asszony). Még az is lehet, hogy ez már kiderült. Én is csak egy férfisoviniszta disznó vagyok azért röfög a hangom is).

    VálaszTörlés
  5. Külső szemmel gondoltam te!:)
    Minotaurusz sem voltál nem igaz!?:)))

    VálaszTörlés
  6. No, ebben már nem lennék olyan biztos: azt hiszem, inkább az lehettem, mint Theseusz.

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.