2011. május 12., csütörtök

Jó lenne?


Jó lenne még egyszer találkozni Veled
- magadat tőlem nem kell már féltened,
ha féltél is valaha tőlem egyáltalán,
vagy fölmerült benned az érzés egy délután.

Kérdezném, hogy hogy' vagy, mi is történt Veled,
mióta nem láttam két tiszta, szép szemed,
egy éve volt csak, vagy harminc talán,
hogy utólszor láttam arcod egy délután.

Jó lenne, ha egyszer karomba karolnál,
elmondanád azt is, mit akkor nem mondtál,
hallgatnám hangodat: mennyit is változott,
mióta az érzés szívemből távozott?

Vagy talán még mégsem távozott teljesen,
hiszen akkor, ottan nagyon beléd estem,
de mindez már rég volt, dobjunk fátylat rája!
Nem várhat az ember kétszer egy csodára.

Hogyha megölelnél egyszer még, jó lenne,
de talán senkinek sem lenne rá mersze,
hogy ennyi időnek hosszú távolából
kérje Tőled ezt, mit sosem kapott mástól.

Azt hiszem, jobb ez így: maradjunk ennyiben!
Mindegyikünk marad saját köreiben,
nem zavarjuk többé egymás éji álmát,
nem bolygatom én sem éltem hazugságát.

2 megjegyzés:

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.