2011. május 14., szombat

Hebeg a Lét


Hebeg a Lét. Hablatyol.
Össze-vissza hadar.
Nem érthető, amit mond.
Nem tudod, hogy mit is akar.

Zenélni küld, majd tornászol.
Egy lány eltaszít.
Köveket kalapálsz és táncolsz,
azt hiszed, a jövő hív.

Zenét szerzel, verset írsz,
de gyenge amatőr maradsz,
éjszakánként néha sírsz,
és kergeted az álmaidat.

Keresed, kutatod, de nem leled
saját életutad,
hiába kezdesz abba, ebbe,
az élet végül elszalad.

Mi értelme volt az egésznek?
Hiába is kérdezed.
Ha lenne, ami válaszolna neked,
hebegését úgysem értheted.


5 megjegyzés:

  1. Én rappeltem :-) Valóban nem feltétlenül kell oda az "is".

    VálaszTörlés
  2. Nem vagy ezzel egyedül! A versed tetszik,....a többi is de most nincs idő kommentezni! Vissza térek hozzájuk!

    VálaszTörlés
  3. "A lét dadog, csak a törvény a tiszta beszéd".
    Mi (én) csak a megélhető, tökéletlen valóságot hallom (élem), és nem a harmóniát (a törvényt), amit nekünk(nekem) kellene megteremtenünk.
    "Kicsit" profanizáltam József Attilát, előbb-utóbb megkapom érte a magamét, mint ahogyan már kaptam :-)

    VálaszTörlés
  4. Az bírálhatja csak a másik embert aki nála többet tud.Majd ha olyan verseket ír a bírálód mint te, akkor adunk a véleményére, addig nem!

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.