2011. május 22., vasárnap

Bűntelen bünhődés


Miért bűnhődöm folyton, hogyha bűntelen vagyok?
Miért mérek magamra büntetést?
Hogy van az, hogy versem nem boldogságról csacsog?
Miért húzódik rám a sűrű éj?

Én nem hiszem, hogy bármi bűnt is elkövettem volna,
hogy életemmel vezekelni kell,
és azt sem hiszem, jó lenne, ha minden leomolna,
mit két kezemmel építettem fel.

De lassan múlik már a nyár és véget ér az élet,
s eljönnek a télies fagyok,
és bárhogy is szeretném másként, jövőmtől néha félek,
mert olyan sokszor egyedül vagyok.

Jó. Tudom, hogy kettőn áll a vásár, és az üzlet
sikeréhez nem elég egy fő,
de minden piactéren folyik jó pár olyan ügylet,
hol áfa sem igényelhető.

Ha megvette, hadd vigye! Így szól a kikiáltó.
Vonatkozik ez az árura.
De gondolj bele: áru is vagy, Te sem csak vásárló.
Te sem lehetsz a piac ura!


2 megjegyzés:

  1. "De lassan múlik már a nyár és véget ér az élet,
    s eljönnek a télies fagyok"
    Utálom a telet, és még majdhogynem tavasz van. Sztem ma kánikula volt. Had legyen még egy kis nyár...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon borúúúúúúúúúúús:-((

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.