2011. április 30., szombat

Magyar Gárda Polgárőrök Civil séta és Rendőrség

Egy ingatlanos magánvállalkozó ellátja a magyar kormány feladatait, erre az Orbán kormány koncepciós pert indít ellene. Richard Field saját költségére a Vöröskereszt segítségével menekített el Gyöngyöspatáról 276 embert, amikor a törvényesen feloszlatott nacionalista Magyar Gárda Véderő szervezete a házaik mellé provokációs céllal fegyveres harcászati kiképzést szervezett.
Miután ilyen államhatalmi szerv a Magyar Köztársaság területén nem létezik, felmerül Pintér Sándor belügyminiszter és Orbán Viktor teljes kormányának a felelőssége is: milyen módon is lehetséges, hogy az állam polgári hatalmi szervei felügyeletén kívüli fegyveres szervezetek is tarthatnak harcászati kiképzést Magyarország területén?

A humanitárius mentő akció eredményeképpen az Orbán kormány által életre hívott országgyűlési "tényfeltáró  bizottság" Kocsis Máté vezetésével ellenben nem azt vizsgálja, hogy mi módon történhetett, hogy egy országgyűlési képviselőkkel rendelkező politikai párt hátterét alkotó "polgári" szervezet fegyveres harcászati gyakorlatot tart az országban, hanem a humanitárius akció nem magyar állampolgárságú szervezőjét kívánja meghallgatni, hogy a bizottság vezetőjének szavaival:  "kiderüljön, milyen erők álltak a Gyöngyöspatán amúgy is meglévő feszültségek gerjesztése mögött."
Pedig a válasz teljesen világos: az a politikai erő áll a feszültség  gerjesztése mögött, amelyik politikai és szellemi támogatása, szellemisége és az adófizetők pénze nélkül ez a bíróság által törvénytelennek nyilvánított nacionalista félkatonai szervezet utódjaként működő  "civil" szervezet létre sem jöhetett volna az országban.

A Magyar Gárda Hagyományörző és Kultúrális Egyesületet a Fővárosi Ítélőtábla 2008. december 16-án jogerős határozatával feloszlatta. Az Egyesület azonban a Központi Statisztikai Hivataltól kapott információ szerint, valamint a NAV szabadon elérhető honlapján elvégzett keresés alapján sem szűnt meg a mai napig, azaz a jogerős bírósági végzéstől számított több, mint két év alatt: jelenleg is működő nonprofit gazdasági szervezetként van nyilvántartva. A Magyar Köztársaság és Magyarország hatóságai  - úgy tűnik kormány ide - kormány oda -, egyként képtelenek érvényt szerezni a jogszabályoknak és az azokon alapuló bírósági ítéleteknek.
Persze lehetséges, hogy csak azoknak, amelyekkel titokban, vagy egész nyíltan egyet sem értenek.
Valamelyik nap egy lényegtelen ügyből kifolyólag egy budapesti kerületi rendőrkapitányságon beszélgettem egy nálam vagy bő fél fejjel magasabb és vagy tíz kilóval nehezebb nyomozónővel, - akit mindezek mellett meglehetősen megnyerő, sőt csinos külsejűnek is mondhatnék, ha nem tartanék attól, hogy rám sütik a férfisovinizmus bélyegét.
Ám ami a lényeget illeti: a nyomozónő kijelentéseivel - amelyeket természetesen szigorúan magánbeszélgetés alapon tett - bár nagy részükkel - szigorúan magánemberként - még egyet is érthettem volna, a hivatalos eljárás során nem tudtam mit kezdeni, hiszen majd minden második mondatával megkérdőjelezte azoknak a törvényeknek az értelmes voltát, amelyek védelmére fölesküdött.
Keserűen jegyezte meg, hogy a járőr autók alján lassan kilóg a lábuk a járőröző rendőröknek, míg... és itt felsorolt néhány tényt, amivel az újság és internet olvasó ember lépten-nyomon találkozik. Az iskolakötelezettség és a kiskorúak büntethetőségi életkorának leszállításával kapcsolatban csak annyit mondott: "Még nagyobb lesz a munkaerő hiány a rendőrségen és még több lesz a megoldatlan élet."  Apátlan-anyátlan gyerekeket nem lehet büntető intézetekhez hasonló "nevelőotthonokban" agyonterhelt és (a rendőrőknek megfelelően) alulfizetett pedagógusokkal "nevelni". Az ilyen helyen élő gyerekek nagy része szakpszichológus segítségére szorul, több havi munkával lehet csak teljes értékű, mentálisan ép emberré gyógyítani őket, de ez ugyanúgy nem célja sem a mostani, sem az előző kormányoknak, mint ahogyan nem célja a munkanélküliség felszámolása sem.
Ez az epizód is beillik Pártunk és Kormányunk intézkedéseinek sorába: a kormány a társadalmi problémákat úgy kívánja megoldani, hogy a problémákat elszenvedőket kriminalizálja, ezzel kizárja a társadalomból. Hiszen, ha a hajléktalanságot egyszerű szabálysértéssé alakítjuk, akkor a kormány szociálpolitikával megoldandó feladatából rendészeti feladattá fokozzuk le: a hajléktalan nem lesz része a társadalomnak: "kiiratkozik a társadalomból", mint azt mostanában gyakorta halljuk botcsinálta társadalomtudósunktól. Ha a gyermekbűnözőt egybe vonjuk a felnőtt bűnözővel, ezzel megszüntetjük a gyermekbűnözés tényét és azt az igényt, hogy az okok feltárásával és megoldásával segítsünk a rászoruló gyermekeken. Ha 15 évre szállítjuk le a tankötelezettség határát, akkor megszüntetjük vele azt a problémát, hogy képtelenek vagyunk annál különb oktatási rendszert működtetni, mint ami 18 éves korig történő iskoláztatással is csak funkcionális analfabéták tömegét képes termelni. Ráadásul saját bénaságunkat - hogy képtelenek vagyunk megoldani egy társadalmi problémát - ismét csak elháríthatjuk: "Nem mi vagyunk a felelősek, lám, ezek a gyerekek kezelhetetlenek, nem képesek semmire, nem szocializálhatók, "kiírták magukat a társadalomból". Minél előbb, annál jobb, hiszen a rajtuk - a nevelésükön - megspórolt pénzt oda lehet adni adókedvezményként és adócsökkentésként a támogatott társadalmi rétegnek. Ha kriminalizáljuk a munkanélküliséget, és kijelentjük, hogy akinek nincs munkája, annak azért nincs, mert nem is akar dolgozni, ezzel megkerüljük annak beismerését, hogy az általunk irányított állam képtelen ellátni azt a funkcióját, hogy biztonságos megélhetést biztosítson állampolgárainak. Ha alkotmányba foglaljuk a munkához való jog és a munkavégzés kötelezettségének kapcsolatát, ezzel megteremtjük a jogszabályi feltételeket a "Közveszélyes munkakerülés" büntetőjogi visszaállítására, a munkára való kötelesség alkotmányba foglalása pedig tökéletes alapot nyújt egy alkalomadtán "szükségesnek" bizonyuló kényszermunka tábor - rendszer kiépítésére.
Ugyanez a Kormány a fentiekkel ellentétben semmit nem tesz a bírósági határozatok betartatása érdekében. Persze, tudjuk: a Magyarországon nincsen rasszizmus "bár igény az volna rá".

Nem mellesleg: új Alkotmányunk tartalmazza a jogalapot a "málenkij robot" vagy a német "Arbeitlager" táborok létrehozására, amennyiben ismét előírja, hogy minden állampolgárnak kötelessége is (joga mellett) a közösségi kiadásokhoz hozzájárulni. Aki ezt nem teszi: nevezetesen, mert Kormányunk növekvő munkanélküliséggel járó gazdaságpolitikája miatt munkanélküli, az immáron alkotmányosan kényszeríthatő munkára, hogy létminimum alatti minimálbére feléből ugyanúgy levonható legyen a lineáris adó, mint Párzunk és Kormányunk vezetőinek jövedelméből, de a gyermektartásra szánt támogatást: adócsökkentés - úgysem fogja tudni igénybe venni, hiszen adója nem éri el annak összegét, nem úgy, mint azon polgártársaink, akik ezt eddig igazságtalanul nélkülözni voltak kénytelenek több százezer forintos havi jövedelmük miatt.
Ami a civil sétát illeti: egy ilyen rendszer már volt, ahol egy civil fegyveres szervezet alkotta a hatalom társadalmi támaszát: ezt úgy nevezték: Munkásőrség. Van egy érzésem, hogy a jelenlegi hagyományőrző mozgalom tagjainak egy része ezekre a szép időkre tekint nosztalgiával, hiszen a rőluk készült fényképeken éppen megfelelő korú férfiak láthatók, csak ezúttal nem "munkásőr" hanem nemzetőr jelmezben.

Előre tehát a megkezdett - illetve: vissza tehát a nem is túlságosan elhagyott lenini útra, a kommunizmus dicsőséges építéséért! Május elseje közeledtével akár meg is szervezhetné Pártunk és Kormányunk a régi klasszikus felvonulást, ahol vállon vitt Mária szobor után vonulhatnának a feloszlatott Magyar Gárda egyenruhásai, hangosan énekelve: "A párttal a néppel egy az utunk...".

A tribünről pedig Orbán Viktor integethet, balján Lázár Istvánnal, jobbján  Semlyén Zsolttal. A sztálin-bajszos nemzetvédelmi miniszter pedig elődei jó példáját követve immáron nem csak kémprogramok telepítésével és titkosszolgálati eszközök alkalmazásával figyelheti az államigazgatásban dolgozókat, hanem élőben is szemmel tarthatja a felvonuló tömegben megbúvó provokáló nemzetellenes elemeket, akiket rögtön el is vitethet a lefüggönyözött Podjedákon, esetleg a minap parlamenti javaslatban elhangzó koncentrációs táborba vitetheti egy kis málenkij robotra.

Tudjuk: a Munkásőrségbe is sokan jelentkeztek egykori nyilas pártszolgálatosok. Így megy ez. Most majd átvedlenek polgári ruhába, és a kabátujjba rejtik a szigorúan önvédelmi célokat szolgáló ólmos botot.  Ahol pedig sétálgatnak, onnan éppen el kell vezényelni a továbbiakban is minden rendőrt.
A sárkányfog-vetemény lassan beérik. A szélsőjobbnak, úgy tűnik, előbb-utóbb sikerül elérnie célját, hogy csatatérré változtassa az országot. A provokált cigány lakosság nyilván előbb-utóbb megelégeli a provokációt, és megindul a polgárháború. A forgatókönyv készen áll, csak alkalmazni kell: a polgárháborús viszonyok "pacifikálására" csak egy diktatúra képes: a mintát lehet a Nagy Francia Forradalomból, a Nagy Októberi Szocialista (Bolsevik) Forradalomról, a Németországi Nemzeti Szocialista hatalomátvételről mintázni. A "forradalmi helyzet" - a fülkeforradalom "helyzetével" szemben - lassan adottá válik. Ekkor léphet majd föl a statárium bevezetésével a feloszlatott erőszakszervezet háttér pártja, és Vona Nemzetmentő Testvér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.