2011. április 29., péntek

Purgatórium

1:15

1., Engem Isten úgy szeret,
     Angyalával megveret.
     Költőnek tett engemet.
     Megtöri a szívemet.

2., Félek az egyedülléttől.
     Rettegek, hogy meghalok.
     Elragadtak a magas égtől,
     szaggatnak a démonok.

3., Engem Isten szájába vett,
     Megrágott és kiköpött.
     Azért élem már életem
     a kárhozottak között.

4., Istenem, Istenem!
     Senki sincs mellettem.
     Mire jó az életem,
     hogyha nincsen szerelem?

5., Szürke tavasz, hideg nyár.
     Bolond, aki erre vár!
     Sötét ősz, fekete tél.
     Okos ember nem remél.

6., Megint kattant az óra.
     Moccannak a fogaskerekek.
     Két foguk közé szorulva
     számolom az évezredeket.


2011. ápr. 29.


1.
Engem Isten úgy szeret,
angyalával megveret.
Költőnek tett engemet.
Megtöri a szívemet.

2.
Félek az egyedülléttől.
Rettegek, hogy meghalok.
Elragadtak a nagy égtől,
szaggatnak a démonok.

3.
Isten szájába vett engem,
Megrágott és kiköpött.
Azért élem az életem
a kárhozottak között.

4.
Én Istenem, Istenem!
Senki sincsen mellettem.
Mire jó az életem,
hogyha nincsen szerelem?

5.
Szürke tavasz, hideg nyár.
Bolond, aki erre vár!
Sötét ősz, fekete tél.
Okos ember nem remél.

6.
Megint kattant az óra.
Moccannak a kerekek.
foguk közé szorulva
számolom az éveket.

2013. márc. 7.



1 megjegyzés:

  1. "Purgatórium."- "teccenek" ezek a szavak. Sztem, Te nem igazán fogod jól érezni magad a mennyországban. Ott minden flottul megy, mi a francot fogsz kritizálni..:-) Ha kikezded a "nagyfőnököt, akkor úgyis találkozunk, és én kezdem az osztást az ultiban. /persze csalni fogok, hogy maradhassak a jó melegben/

    VálaszTörlés

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.