2015. február 14., szombat

Mindegy, hova

                                      Zajácz Edina: Hazavágyom című versének kezdő sorai parafrázisa
 
Mindegy, hova költözöm,
odaviszem börtönöm.
Már nem várok semmi jót,
lekéstem az űrhajót.

Ami elragadna, fel,
már nincs. Nem is érdekel,
hátra maradt életem
milyen módon tengetem.

*Messzire vágyom, mint földönkívüli,
akinek a csillagok között van otthona,
ám az életet itt mégsem gyűlöli,
de a környezet hozzá mindig mostoha.

Kristályűrhajókat építek folyton,
meg buborékpalotákat,
és egyre csendesebben mondom,
itt hiába vártam csodákat,

hát mindig csak a csillagokat nézem,
ha földre szegem is fejem.
Ha maradok, majd csendben elvérzem.
Más világon lenne a helyem.

Mindegy, hova költözöm,
odaviszem börtönöm.
Már nem várok semmi jót.
Lekéstem minden hajót.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.