2015. november 1., vasárnap

A másodrendű felperes járulékigénye

Perben állok Istennel,
én vagyok a másodrendű felperes.
Az elvesztegetett élettel
szemben szívem kárpótlást keres.

Benyújtom igényem járadékra:
minden napért fejenként fél napi öröm.
Nem tartok igényt óvadékra,
de a folyamatosságot előre kikötöm.

Én csak a másodrendű felperes vagyok,
az elsőrendű a harmadik fiam.
Amíg érte kárpótlást nem kapok,
perelem Istent morálisan.

Követelem a teljes kártalanítást,
alább semmiképpen nem adhatom.
Nem érdekel, ha teljes átcsoportosítást
kell is a Teremtésben végrehajtatnom.

A magam kárától eltekintek,
vagyok ennyire nagyvonalú.
Lehetőségeimre csak rálegyintek:
nálam már megmarad a bú.

Perben állok Istennel,
és tudom, hogy nálunk az igazság.
Mert tudom, hogy ő nem bottal ver,
de fiaimat üti, és ez nagy gazság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.