2014. június 1., vasárnap

"Elrepülök, mint a madár"

                                        (Magyar népdal-sor
                                          B.J. emlékére)

Megmelegítettem ételem,
elmosogattam mind az edényt.
Elöltem már régen a reményt.
Előszámláltam az életem.

Fölvettem legjobbik ruhám,
fölballagtam négy emeletet.
Rég nem volt, aki emlegetett;
senki nem ügyelt rám délután.

Levetettem kiskabátomat,
összehajtva földre tettem én:
én nem vagyok rendetlen legény.
Valahol sípolt egy gyorsvonat.

Jobb lábammal korlátra lépve
amint szemembe sütött a Nap,
nem voltam még soha boldogabb.
Arcomat fordítottam szélbe.

Nem történhet semmi rossz velem.
Kitártam karomat a szélnek.
Rólam csak emlékek beszélnek:
szárnyammal a levegőt szelem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.